Date de contact:
Str. Franz Liszt, Nr. 3, Timişoara
Tel. 0256490925
Interior: 12 şi 13
Fax. 0256/499983
Email: EvaluareAdulti@dgaspctm.
Coordonator serviciu: Dr. Lavinia Gligor
Servicii oferite:
În relația cu publicul, secretariatul îndeplineşte următoarele atribuţii:
- informează, clar și obiectiv, persoanele solicitante în legătură cu legislația în vigoare privind încadrarea în grad de handicap, protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap;
- asigură consilierea persoanelor cu handicap;
- transmite certificatul de încadrare în grad de handicap și programul individual de reabilitare și integrare socială, către beneficiar;
- redactează și transmite orice alte documente emise de CEPAH-Timiș către persoana solicitantă sau diferite instituţii: adrese, puncte de vedere legate de încadrarea/neîncadrarea în grad de handicap în cazul contestaţiilor/cererilor de chemare în judecată, transmise la Secretariatul Comisiei de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap Timiş
- relaționează cu publicul, personal și la telefon;
- promovează dreputrile peroanelor cu dizabilități.
În relaţia cu Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap Timiş, secretariatul îndeplineşte următoarele atribuţii:
- asigură transmiterea dosarelor la Comisia de evaluare, însoţite de raportul de evaluare complexă cu propunerea de încadrare în grad de handicap, întocmit de Serviciul de evaluare complexă;
- transmite membrilor Comisiei de evaluare ordinea de zi şi data de desfăşurare ale şedinţelor, în baza convocatorului semnat de preşedintele acesteia;
- ţine evidenţa desfăşurării şedinţelor;
- secretarul comisiei de evaluare participă la ședințe, în mod obligatoriu, fără a fi implicat în soluționarea cazurilor;
- întocmeşte procesele-verbale privind desfăşurarea şedinţelor;
- înregistrează și redactează certificatele de încadrare în grad de handicap şi programul individual de reabilitare și integrare socială;
- gestionează registrul de procese-verbale;
- gestionează registrul de contestaţii;
- redactează alte documente eliberate de Comisia de evaluare.
În relația cu Serviciul de Evaluare Complexă a Persoaneloe Adulte cu Dizabilități, secretariatul îndeplineşte următoarele atribuţii:
- Preia dosarele persoanelor evaluate de SECPAD pe baza procesului verbal de predare-primire;
- Pregătește și transmite dosarele de reevaluare;
- Returnează dosarele care nu pot fi soluționate.
În relația cu Serviciul Evidență Drepturi Persoane cu Dizabilități, secretariatul îndeplineşte următoarele atribuţii:
- Trasmite la SEDPD un exemplar al Certificatului de încadrare în grad de handicap și al anexei, în orginal, pentru persoanele aflate la evaluare/reevaluare, pe baza unui proces verbal de predare/pimire.
În relația cu Serviciul Management de Caz pentru Persoane Adulte, secretariatul îndeplineşte următoarele atribuţii:
- Gestionează documente necesare stabilirii/revocării unor măsuri de protecţie, pentru persoanele adulte cu handicap
Beneficiari: persoanele adulte cu handicap din județul Timiș